פרשת שמיני


יש כח לפרשה 

לא מעט נושאים יש פה, כמו: חנוכת המשכן, חטא נדב ואביהו בני אהרן, דיני מאכלות אסורים, ובכלל... דיני טומאה וטהרה.
כל העולם שלנו בנוי על שבע... אבל הכח בפרשה הוא שמונה – זה כח שמעל לטבע!
בתוך המילה שמונה נמצא את המילה נשמה וגם נמצא את משה ששניהם רומזים על הבינה שהיא הספירה השמינית ממטה למעלה.
כדי לדעת איך נוכל להתחבר לנשמה – יש לקרוא טוב את הפרשה... כי כמו תמיד לא אומרת התורה במפורש מה לעשות, כי לכל אדם יש בחירה חופשית, אבל בפרשה נמצא דברים שכדאי מאוד לא לעשות, כי אז נצתרך לתקן אותם הרבה לפני שנצליח למצוא דרך להתחבר אל הנשמה.
לא סתאם ממתינים שמונה ימים לפני ברית מילה, ומדליקים שמונה נרות חנוכה.

הספרה השמינית ממעלה למטה היא הוד
אהרן הכהן הוא מרכבה אל הוד, ולכן יש שמונה בגדי הכהן הגדול
היום השמיני בשבוע הוא בעצם היום הראשון! שהוא ההתחלה...
כל דבר ראשוני מוצג על ידי האות י׳ שהיא סוד הזרע, התא הגנטי ולכן...
שמונ״ה גימטרייה ת״א
הגימטרייה של 8 היא ח׳... כלומר, חטא! אבל לא רק...
שמונ״ה גם גימטרייה מֵאַי‍ִן יָבֹא עֶזְרִי... רק כך אפשר להתקשר לכח העליון של הכתר.

כן, שמונ״ה גם גימטרייה נח״ש גדו״ל וכצפוי גימטרייה עֵשָׂו אָחִיו
הכוכב הלכת השמיני במערכת השמש הוא נפטון, שהוא הרחוק ביותר מהשמש!... ממקור האור, לכן נפטון גימטרייה קצ״ה... ולא סתאם שמו הנוסף של הכוכב הוא רהב.

עשו הוא בחינת עולם התוהו ,שזה תהליך של בונה עולמות ומחריבן, שזה תהליך של יצירת העולם הזה, בסוד: וְאֵלֶּה הַמְּלָכִים אֲשֶׁר מָלְכוּ בְּאֶרֶץ אֱדוֹם לִפְנֵי מְלָךְ מֶלֶךְ לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל.

זה לא סוד שבאנו לפה כדי לתקן...
הכוכב נפטון יכול לעזור לנו, כי רק שבעה מלכים מתו, ונשברו – המלך השמיני שהוא הדר לא מת, כי היה נשוי... והוא הפתח והקשר אל עולם התיקון.


אין מלך בלי מלכה! לכן אותם שבעה מלכים הקודמים מתו...
לכן צריכים את היום השמיני, שהוא היום הראשון, שהוא ההתחלה שהוא התא הגנטי הראשוני, שהוא יכול לעזור לתקן הדברים בשורשם... שהרי אי אפשר לתקן משהו שלם...

אנו עוברים את התהליך של חיבור לנשמה באותם שלבים, שרק בסופם נזכה למֶלֶךְ לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל, שזה כבר עולם התיקון, שזה בחינת יעקב אבינו הנקרא ישראל, שהוא סוד ז״א שהוא הקב״ה.

כתוב בזוהר בשלח:
חֲגוֹר חַרְבְּךָ - כְּלוֹמַר, זָרֵז וּתְקֹף אֶת הַיֵּצֶר הָרָע שֶׁלְּךָ, שֶׁהוּא חַרְבְּךָ, עַל יָרֵךְ, עַל אוֹתוֹ רֹשֶׁם קָדוֹשׁ לִשְׁמֹר אוֹתוֹ. וְאִם שָׁמַר אוֹתוֹ אָז נִקְרָא גִּבּוֹר, וְהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא מַלְבִּישׁ אוֹתוֹ בִּלְבוּשָׁיו. וּמַהוּ לְבוּשׁ שֶׁל הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא? הוֹד וְנֶצַח, שֶׁכָּתוּב: הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ. אַף כָּאן הוֹדְךָ וַהֲדָרֶךָ. וְאָז נִדְבָּק הָאָדָם בַּמֶּלֶךְ הַקָּדוֹשׁ כָּרָאוּי.

שאת זה ניתן לעשות על ידי שמונה שבגימטרייה ת״א, שאלו כ״ב אותיות מא׳ עד ת׳, שבסופן נגיע לאותיות םןץף״ך שמתקנות כל דבר בשורשו, ומקורן בבינה.